wtorek, 26 marca 2013

Nowy blog! :)

Kochani!
Serdecznie zapraszam do odwiedzin mojego nowego bloga: 

czesc-tu-agata.blogspot.com

Działalność tego bloga oficjalnie kończę (przy czym z sentymentu nie usunę ;> ).

Pod nowym adresem znajdziecie- mam nadzieję- lepsze teksty (bo czytając niektóre z tych zamieszczanych tutaj aż mi wstyd ;) ), większą dbałość o wymiar estetyczny, więcej muzyki (więcej, bo tu nie było jej wcale...), ciekawostki, audycje radiowe ,,Cześć, tu Agata!"  (brzmi tajemniczo? Zapraszam, przekonajcie się :) ), ciekawe strony... Takie- mam nadzieję przyjemne i pożyteczne- poplątanie :)

A przede wszystkim: wpisy zarówno o książkach, jak i o filmach.

Jeszcze raz bardzo zachęcam!
Dziękuję też za każde odwiedziny i czytanie tego bloga. Było mi/wciąż jest bardzo miło! :)
Pozdrawiam,
Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz