poniedziałek, 2 stycznia 2012

Początek !

10 minut temu stwierdziłam: ,,Założę bloga, czemu by nie?''
O czym ? Głównie o książkach, bo tego tematu wiecznie mało :)
Czasami może trafić się notka o jakimś filmie, artyście, albumie, piosence,może jakieś czy ciekawostki wyszukane w internecie inspiracje ? Właśnie. ,,Może''. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Oprócz oczywistych przewidywanych wartości tego bloga, jakim jest pomoc w wybraniu czegoś wśród tysięcy oferowanych nam książek, jest egoistyczna chęć rozwijania swojej pasji dziennikarskiej- może za rok blog będzie czytany i odwiedzany codziennie przez chociaż jedną osobę? :) To już będzie sukces :)
O mnie ? Nie znoszę tego, ale wypada :)
Mam 16 lat, uwielbiam czytać i oglądać filmy (każdy tak mówi, wiem wiem, ale ja naprawdę to UWIELBIAM ! :) ). Poza tym kocham zespół The Beatles i twórczość Pana Grzegorza Turnaua. Uwielbiam sowy co wyrażam malutką kolekcją figurek, biżuterii i innych rzeczy z nawet najmniejszym ich motywem oraz bajki Disney'a ;) Interesuję się kulturą Francji, Wielkiej Brytanii i Ameryki Północnej, marzę, by pojechać do Londynu, Paryża, Nowego Jorku i Liverpoolu... hmm.. to chyba wszystko :) Motto ? Ciężko stwierdzić, ale od razu przyszło mi na myśl zdanie świętego Augustyna: ,,Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą''- to chyba coś znaczy :) .
Więcej.. dowiecie się w swoim czasie :)
Jeśli to czytasz: dziękuję ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz