czwartek, 5 stycznia 2012

Z innej beczki: ,,Nowy Jork- 101 miejsc, które musisz zobaczyć. Podróże w wyobraźnią'' A.Radziejowska oraz M.Rygielski

Autorzy: A.Radziejowska, M.Rygielski
Gatunek: przewodnik
Ilość stron: 280
Tytuł oryginału: -
Rok pierwszego wydania: 2011
Rok wydania polskiego : 2011
Ocena: 10/10

           Dlaczego napisałam, że ,,z innej beczki'' ? Otóż dlatego, że na niewielu blogach można spotkać się z recenzją przewodnika :) Ale ten aż się prosi, by go chwalić !
Znalazłam go w ,,nowościach'' mojej biblioteki, więc chcąc bardziej poznać NY od razu wypożyczyłam, nie patrząc nawet na tył okładki czy wybraną stronę. Dopiero w domu zobaczyłam, jak świetnie jest napisana. Moja - i tak wielka- miłość do języka angielskiego i krajów Ameryki i Anglii wzrosła stu krotnie.
       Książka napisana przez dwoje polaków, od lat mieszkających w NY. Przybliżają nami Oni ogromną ilość ciekawostek, ciekawych miejsc, często ukrytych i nieuczęszczanych, nawiązań do Polski.. Przy każdym opisie miejsca znajdziemy informacje o stronie internetowej,cenie biletów i dogodnym dojeździe.
      Nigdy, ale to nigdy nie myślałam, że  z taką chęcią można czytać przewodnik. Do tego książka przepełniona humorem i subiektywna- autorzy nie tylko słodzą , ale i pokazują ,,ciemniejsze'' strony miasta.
      Polecam, polecam, polecam, nie tylko marzącym o wyjeździe do NY- każdemu ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz